
Welke richting gaat
Adrenaline op
Samen zijn we in gesprek gegaan over de wensen en behoeftes van Adrenaline en wat het bedrijf wilt uitstralen. Adrenaline gaat in op het stereotype fitness van gespierde massa en zware gewichten. Het belangrijkste doel is mensen te helpen met hun leefstijl en om dit vast te blijven houden. Bij Adrenaline krijgen deze mensen de mogelijkheden om kleinschalig coaching te krijgen waardoor de drempel lager is om aan hun doelen te werken. Ook wordt er gekeken naar wat iemand nodig heeft om zijn of haar doelen te behalen. Dit zijn belangrijke punten voor het bedrijf die ook uitgestraald moeten worden in de visuele identiteit.
Â
Het logo
Het logo representeert de tegenpolen van adrenaline
aanmaken en loslaten. Het beeldmerk visualiseert een
persoonlijke aanpak waarbij sportieve vooruitgang geboekt
wordt. Het strakke lettertype straalt sportiviteit uit en er is gekozen voor de schuingedrukte versie omdat dit vooruitgang en beweging nabootst.


Het toevoegen van stijlelementen geeft de huisstijl een eigen karakter.
Adrenaline
aanmaken
Voeding
Adrenaline
loslaten
Zichtbaarheid en herkenning creëren
De huisstijl is doorgevoerd over de verschillende
communicatiemiddelen. De website is niet alleen informatief, maar je kunt jezelf er ook aanmelden voor bepaalde lessen. Voor social media zijn templates
opgesteld die ze zelf gebruikersvriendelijk kunnen
bewerken. Verder is de huisstijl ook helemaal doorgevoerd over het drukwerk en promotiematerialen zoals posters en flyers om zichtbaar te worden.






Aan te raden!
Studio Koers gaat super professioneel te werk. Een
fijne samenwerking gehad en het resultaat is zoals ik
had verwacht! Ook de service is heel goed. Bedankt
voor het mooie resultaat en je hulp nog altijd!
Chayenne Corstjens, Adrenaline Boutique
THE NEXT STEP
Wil je ook met Studio Koers in zee gaan?

